söndag 9 november 2008

Stämning - Tunnelmaa

Det kan vara ganska mysigt fast det är ruskigt väder ute.
Jag älskar dessa Kivi -ljuslyktor, med vilka det är lätt att göra olika stämningar hemma. Jag brukar önska mig dessa både till julklapp och födelsedag, inte i mängder utan en åt gången. Fast nog har jag köpt av dem själv med.
Även om jag själv har olika vita, blåa och gråa nyanser, så blir det en ganska härlig julstämning med dem alla. Och helt annorlunda andra tider på året.
Det som man måste komma ihåg är, att ha ca 5 cm mellan lyktorna så att de inte står för nära varandra och att det inte blir för hett i samlingen.

Vaikka ulkona on kuinka kaamea keli niin voi tunnelman vaihtaa helposti sytyttämällä tuikkuja Kivi -tuikkuihin. Tykkän näistä valtavasti ja ne ovat aina toivelistallani. Tosin olen hankkinut niitä itsekin.
Myös sinisillä, harmailla ja valkeilla sävyillä saa jouluisen tunnelman aikaiseksi ja aivan toisenlaisen tunnelman toisina vuodenaikoina.
Mutta on syytä muistaa pitää 5 cm välimatka tuikkujen välissä, että ei tule liian kuumat oltava
t.

www.iittalahomeshopping.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar